Wyprzedaż! latawiec kitesurfing Zobacz większe

Latawiec Airush 2013 VXR red

Na zamówienie



 Airush

Nowy produkt

1 989,00 zł brutto

-2 610,00 zł

4 599,00 zł brutto

Więcej informacji

Latawiec Kite Airush VXR

 

Airush VXR jest dedykowany dla zawodników race i riderów, którzy lubią się ścigać i osiągać duże prędkości na wodzie. Latawiec został zbudowany na bazie sukcesów i doświadczeń w zawodach rangi światowej. Setki godzin poświęcono na doskonalenie konstrukcji VXR tak by latawiec chodził jeszcze ostrzej na wiatr i szybciej spływał zesłabym wiatrem.

 

W zestawie: latawiec, plecak, zestaw naprawczy

 

Podstawowe cechy:

  • Latawiec typu SLC
  • Bardzo dobry górny zakres wiatrowy
  • Duża winda
  • Ekstremalny hang time
  • Małe ciśnienie na barze
  • Bardzo mocna i wytrzymała konstrukcja
  • Możliwość przepięcia linek dla optymalnego ustawienia mocy i szybkości latawca
  • System szybkiego pompowania latawca - FBI (Fast Bladder Inflate)

 

Porównanie do modelu Varial X:

  • Ukierunkowany dla bardziej zaawansowanych riderów
  • Mniejszy opór na barze
  • Większy aspect ratio
  • Lepszy górny zakres wiatrowy
  • Gorsza stabilność przy szkwałach

 

Porównianie do modelu Varial X Race:

  • Bardziej aerodynamiczny kształt na tipach
  • Większy zakres wiatrowy

 

Wydajność:

http://hydrosfera.pl/zdjecia/airush/2013/tabelki/vxr_performance.jpg

 

Kompatybilny bar:

  • 2013 Airush Smart Bar 45cm-62cm - 4L
  • 2013 Airush Analog Bar 45cm - 4L
  • 2013 Airush Analog Bar 55cm - 4L
 
Sugerowana długość baru
Rozmiar latawca Długość baru
10 45 cm
13 45 / 55 cm
15 52 / 55 cm
17 55 / 62 cm

 

 

Rozwiązania technologiczne:

 
http://hydrosfera.pl/zdjecia/airush/2013/miniaturki/kite%20lab/lab_hardcore_construction.png

Hardcore Construction

Wszystkie latawce Airush mają nową konstrukcję HARDCORE, która skupia się na tym, aby wszystkie wykorzystane technologie tworzyły strukturalną całość. Zalicza się do nich:

  • 4-elementowy system wzmocnień z bardzo odpornymi, podwójnymi szwami typu 'sandwich' w centralnej części latawca, co sprawia, że ma mniejszą ilość szwów, więc latawiec nie tylko się wolniej zużywa, ale również jest bardziej sztywny.
  • Połączenie krawędzi natarcia wzmocnione jest 19-milimetrowym pasem miękkiego, śliskiego materiału aby latawiec był odporny na mocniejsze uderzenia.
  • Zwiększona średnica materiałowych punktów na początkach wszystkich szwów krawędzi natarcia, które zabezpieczają szwy przed wytarciem i późniejszym pruciem się.
  • Krawędź spływu wykonana z niezawodnego, 3-warstwowego Dakronu dla zwiększenia wytrzymałości krawędzi spływu. Zastosowane w latawcach DNA oraz Lithium.
  • Technologia konstrukcji - Latawce Airush mają wiele linii ściegów rozłożonych po wewnętrznej stronie głównych paneli, aby dodatkowo zabezpieczyć latawiec podczas upadku. Zewnętrzna konstrukcja natomiast gradientowo obciąża końce latawca dzięki zwiększającej się gęstości materiału w stronę obszarów o wysokim obciążeniu.
  • System szybkiego pompowania latawca- Zwiększona grubość materiału zewnętrznego oraz nadwymiarowa tuba eliminują zagięcia tub i zmniejszają nacisk na pompkę co umożliwia szybkie i łatwe pompowanie.
http://hydrosfera.pl/zdjecia/airush/2013/miniaturki/kite%20lab/lab_slc.png

SL-C

Połączenie najlepszcyh cech latawców typu "C" oraz "SLE" doprowadziło do powstania idelanego kompromisu jakim jest latawiec typu SL-C. Doskonała sternowność oraz duża moc w połączeniu z szerokim zakresem wiatrowym, lepszym wstawaniem z wody, dobrym noszeniem w powietrzu zapewnia dużą wydajność i rewelacyjną wszechstronność latawca.

 

http://hydrosfera.pl/zdjecia/airush/2013/miniaturki/kite%20lab/lab_lab_v3_bridle.png

V3- bridle system

Jest zupełnie nową konstrukcją uzdy przy latawcu. Zmianie zostały poddane długości bridlów, materiał z jakich zostały wykonane a także bloczki.

Połączenie mniej rozciągliwych bridlów wraz z usztywnieniem tipów kita zaowocowało lepszą reakcją. Skrócenie i zmiana konta bridlów poprawiła reakcję przy odpuszczonym depowerze. Dzięki zmianie punktów mocowania uzyskano lepsze wstawanie z wody a także większą utratę mocy po zleashowaniu a co za tym idzie większe bezpieczeństwo. Nowe bloczki zapewniają płynniejsze działanie i większą żywotność.